Festyn kłamstw, czyli postanowienia noworoczne w social mediach
31 grudnia powszechnie nazywany jest Sylwestrem. Dużo uczciwiej byłoby jednak nazwać go „Międzynarodowym Dniem Niedotrzymanych Obietnic”. Dokonując rozliczeń z mijającym rokiem, składamy solenne przysięgi, że nadchodzący rok będzie inny, że schudniemy, rz
Nawet nie wiesz, że masz swoich bohaterów
Gdy mówimy „Danio” - myślimy „Mały Głód”. Gdy przechodzimy obok salonu Orange, od razu przypominają nam się sympatyczni bohaterowie telewizyjnych reklam, czyli Serce i Rozum.
Real Time Marketing, czyli planuj i zaskakuj
W ostatnim wpisie blogowym pokazaliśmy reklamy znanych marek, które w odpowiednim momencie zabrały głos, publikując dowcipne i pomysłowe treści i tym samym - zaskarbiły sobie sympatię użytkowników.
Real Time Marketing ad hoc
O ile łatwo jest zaplanować ciekawe i kreatywne posty, gdy wiemy, co nas czeka, o tyle problem może pojawić się w chwili, gdy wydarzenia dzieją się w danej chwili i potrzebują natychmiastowej reakcji.
Hashtag - mały znaczek zmienia wszystko
Hashtag stał się integralną częścią żargonu social mediów i w ogóle Internetu. Zastanawialiście się, skąd pochodzi i właściwie, co oznacza?